Cea de-a 19-a editie a evenimentului a aratat tuturor devoratorilor ca, oricat de reusite au fost Noptile anterioare, exista intotdeauna loc de mai bine, de mai mult, de mai captivant si mai interactiv, la toate capitolele!
Nu mai putin de sapte ore de program cu reclame selectate dintre cele mai bune din lume, au incantat publicul cu mult mai mult decat proiectiile propriu-zise. Unul dintre cei mai buni DJ ai momentului a deschis „Noaptea” din acest an: DJ Cosmin Cojocaru, de la Radio Zu. What’s Up, Jagermeister Bras Band, MC Razvan Popescu si Flick si-au pus ei amprenta inconfundabila pe cea de a 19-a editie a evenimentului.
Curatenie generala
Vino sa incepem impreuna! Sa facem curatenie in vietile noastre, in case, in sentimente, in idealuri si perspective! Si asta e doar inceputul… Nu conteaza cati ani ai, nu conteaza cati bani ai, nu conteaza cine esti…tot ce conteaza este sa-ti doresti! Ce? Sa devoram impreuna!. Noaptea (Interactiva a) Devoratorilor de Publicitate are un site nou-nout, www.devoratori.ro, dezvoltat in html5 si creat special pentru a fi accesat in conditiile optime de pe dispozitivele mobile. Agentia Republika a fost responsabila pentru noua fata a site-ului, care surprinde digital conceptul evenimentului de anul acesta si perspectiva altfel de a privi curatenia generala, propusa Devoratorilor in 2014.
Devoratori.ro reloaded a pastrat linia povestii pe care am oferit-o anul acesta iubitorului de publicitate… Curatenia generala. In joc au intrat pasionati din media, adversiting, corporatii, parteneri mai vechi sau mai noi. Pentru al doilea an consecutiv, Republika a ramas partenerul Noptii si s-a ocupat de comunicarea digitala cu publicul devorator, imaginand si redesenand, cu originalitatea caracteristica, proiectia on-line a unui eveniment eminamente off-line, a spus Dan Chisu, producatorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.
Interactivitatea publicului cu toti partenerii evenimentului
Pe langa conceptul inedit si original al celor sapte ore de program, show-urile muzicale incendiare si dezbaterile patimase, a avut loc o interactivitate deplina a participantilor cu toti partenerii evenimentului! Comunicarea in timp real cu publicul a fost asigurata de Free Wifi by AnyMedia Group, sustinatori ai Noptii Devoratorilor de Publicitate de anul acesta. Participantilor li s-a asigurat pe toata durata evenimentului accesul la routere Wi-Fi si instiintari prin SMS care anunta momentele cheie ale editiei. Nicio pauza nu a trecut pentru Devoratori fara o alerta pe telefon despre inceputul urmatoarei proiectii!
La Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, totul a fost posibil!
SENSO TV a fost Partener Media al acestui eveniment.
Realizator: Oana Georgescu