Catena, premiată pentru curaj și excelență în branding, la Gala Superbrands – The Braves

Catena a fost din nou recompensată cu prestigiosul trofeu Superbrands, pentru excelență în branding și curaj în perioada pandemiei, în cadrul celei de-a X-a ediție a Galei premiilor Superbrands. Evenimentul a adus recunoașterea pentru 25 de branduri de elită, dintre cele câteva sute eligibile pentru statutul Superbrand în 2021, în urma votului membrilor Consiliului de Onoare al Superbrands și cercetării de piață desfășurate pe un eșantion reprezentativ de consumatori, derulată de către compania de profil Ipsos.

Trofeul Superbrands pentru Catena a fost înmânat Veronicăi Rîpeanu, Product Manager Own Brands. La eveniment a participat și Andra Dumachi, Project Manager în cadrul Agenției Tonica Group. ”În această lume în continuă transformare, cu multe provocări și perioade dificile, Catena este un super brand de succes și stabil” – a spus Veronica Rîpeanu. ”Farmaciștii Catena au reușit, prin dedicare, profesionalism, calitatea serviciilor și curaj – mai ales în ultimii doi ani de pandemie – să răspundă prompt nevoilor pacienților și să rămână în inimile tuturor românilor. În aceste momente dramatice pentru vecinii noștri ucraineni, farmaciștii Catena s-au implicat cu tot sufletul, nu doar în acțiunile comune ale companiei, ci și individual, ajutând cu tot ce este nevoie atât în punctele de trecere a frontierei, cât și în toate acțiunile din țară care au presupus ajutorarea refugiaților și acordarea de sprijin persoanelor afectate de acest război. Catena a demonstrat, încă o dată, de ce este un superbrand de încredere și o farmacie pe inima românilor!”.

„Curaj, inovație și performanță”, acestea sunt cuvintele care au rezumat cea de-a X-a ediție a Programului Superbrands pentru România, derulat pe piața locală de către agenția de comunicare strategică BDR Associates. Strădania de a menține aceleași standarde înalte de calitate, pasiunea pentru inovație, ambiția de a evolua în preferințele consumatorilor, precum și diferențierea pe piață au reprezentat criterii de bază în acordarea statului de Superbrand unor branduri puternice: Catena, Allianz Țiriac, Avocatnet.ro, Bonduelle, Borsec, BMI Bramac, DHL, Electric Castle, Europa FM, Fashion Days, Garanti BBVA, Gerovital, IQOS, Medlife, Mobexpert, Olympus, Oral-B, Orange, Profi, Rompetrol, Scotch-Brite, Tymbark, Untdelemn de la Bunica, Vaillant, Visa. În România, ca oriunde în lume, statutul de Superbrand întărește poziția unui brand, îi adaugă prestigiu și îi reasigură pe consumatori sau pe partenerii de afaceri de faptul că alegerea lor este cea mai bună, garantată fiind de o reputație impecabilă.

Gala de decernare a trofeelor pentru excelență în branding a prilejuit şi lansarea oficială a ediției cu numărul 10 al volumului Superbrands pentru România, o publicație de referinţă privind potenţialul României, un reper pentru publicul interesat de o piaţă şi un stil de viaţă dominate de criterii precum reputația, calitatea, dinamismul, diferenţierea pe piață. Volumul reprezintă, prin brandurile puternice intrate în fiecare program, un excepțional instrument de promovare a potențialului pieței românești, putând fi considerat un veritabil purtător de imagine pentru România. Reprezentanți de vârf ai programelor Superbrands derulate în țări precum Portugalia, Israel, Austria, Cehia, Slovacia sau Marea Britanie au adresat mesaje virtuale în cadrul evenimentului, salutând performanța acestor branduri de elită din piața românească: Wiszkidenszky András, Regional Director Superbrands CEE (Austria, Cehia, Slovacia), Pedro Diogo Vas, Country Manager Superbrands Portugalia și Angola, Damon Segal, CEO Superbrands Marea Britianie și Eran Yasur, Country Manager Superbrands Israel.

Gala a inclus și trei momente emoționante de Recunoaștere Onorifică, dedicate oamenilor care au dovedit de-a lungul timpului valori și principii, contribuind cu curaj și dăruire la dezvoltarea sectorului privat, a unor domenii de activitate sau la consolidarea imaginii României. A urcat pe podium Irina-Margareta Nistor, critici și interpret de film, onorată pentru contribuția personală la menținerea unor valori culturale ale României, discursul de Laudatio fiind rostit de către actrița Daniela Nane. Asociația Casa Majestății Sale s-a bucurat de înalta recunoaștere onorifică, pentru susținerea cu asiduitate a valorilor patrimoniale, culturale și morale ale țării. A fost reprezentată de Felicia Duță, director, iar Laudatio a fost rostit de jurnalista de televiziune, Dana Deac. Anca Harasim, director executiv al AmCham, de peste 20 de ani, în prezent consultant în management, a primit trofeul onorific Superbrands, fiind desemnată drept cea mai admirată personalitate în afaceri din România, în 2021. Laudatio a fost rostit de Raluca Michailov, Owner, Forbes România.

“Atributul The Braves acordat brandurilor omagiate în această ediție a fost inspirat de curajul lor de a se reinventa în perioada economică grea, dar și provocatoare, determinată de restricțiile impuse de pandemie, traversată în trecutul recent” – a declarat Cătălina Rousseau, Country Manager Superbrands România şi CEO BDR Associates. ”Astăzi, ideea de curaj este mai puternică decât oricând, îmbrăcând noi forme de manifestare, pentru care cuvintele sunt prea puține, pentru a-l defini. Alăturăm curajului, respectul și solidaritatea, ca fiind împreună motto-ul timpurilor pe care le trăim. Cu atât mai provocatoare va fi pentru brandurile de elită ale României, perioada ce va urma, pentru că ele vor trebui să continue să se reinventeze, într-un mediu de afaceri influențat puternic de factori economici impredictibili dar și de un context geopolitic ostil. Convingerea noastră este însă că valorile vor triumfa. Cu curaj!”.

Amfitrionii galei au fost Laura Dragomir, jurnalist și consultant în comunicare și Colin Lovering, președintele Camerei de Comerț Britanică – Română. Evenimentul, focalizat pe curaj a fost încheiat printr-un moment emoționant dedicat cu respect, curajului poporului ucrainean

Catena este rețeaua de farmacii numărul 1 în retailul farmaceutic din România şi a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, ci că se implică activ şi în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare.

Realizator: Oana Georgescu

Foto: Sabina Ghiormescu