Fondurile astfel colectate in urma vanzarii bradutilor creati de vedete si nu numai vor asigura un suport necesar pentru programele de educatie prescolara, prevenire a abandonului si reintegrare scolara a copiilor din 39 de judete ale tarii. Designerii romani au creat pentru editia din acest an 23 de brazi inediti, care urmeaza a fi licitati in cadrul unei Galei organizata la Palatul Parlamentului.
Fondurile astfel colectate vor asigura un suport necesar pentru programele de educatie prescolara, prevenire a abandonului si reintegrare scolara a copiilor din 39 de judete ale tarii.
„Implicarea companiilor in programe sociale este imperios necesara, pentru ca foarte multi copii se afla in situatie de risc. Aceasta este miza Festivalului Brazilor de Craciun – de a face ca spijinul sponsorilor (printre sponsori sunt si Farmaciile CATENA!) sa ajunga direct la copii, cei mai vulnerabili in fata conditiilor economice precare. La aceasta cea de-a X-a editie, care are loc intr-un an de criza, cand abandonul scolar a atins cote alarmante, mizam cu atat mai mult pe ajutorul companiilor care au inteles importanta sustinerii cauzei Salvati Copiii” – a spus Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv „Salvati Copiii Romania”.
Designerii implicati in proiectul Festivalul Brazilor de Craciun 2010 sunt: Wilhelmina Arz, Ioan Nemtoi, Irina Marinescu, Lena Criveanu, Venera Arapu, Stephan Pelger, Mihaela Glavan, Conf.Univ.Dr.Alexandru Ghildus si Mihnea Ghildus, Rita Muresan, Ana Wagner, Kristina Dragomir, Agnes Toma, Cristian Samfira, Iris Serban, Claudia Castrase, Ingrid Vlasov, Lajos Ugron, Andreea Musat, Malvina Cervinski, apoi „Oxette” si „Victoria 46”, Anul trecut, licitatia bradutilor a adunat suma de 273.136 euro, care a contribuit la sprijinirea a peste 3.000 de copii din cele 43 centre educationale „Salvati Copiii Romania”.
Oana Georgescu