Celebra astazi, prezenta in toate revistele de moda, pe podiumuri si in magazine online romanesti si internationale, Mihaela Glavan nu si-a dorit dintotdeauna sa creeze pantofi. A stiut ca va face o meserie creativa, dar destul de tarziu a stiut ca va crea pantofi. In 2003, a creat primele perechi.
„Imi cautam incaltaminte si am observat ca nu exista decat o singura culoare, negru. Oferta era aproape omogena. Nu aveam de unde sa aleg. Am crezut ca este un motiv egoist, dupa care mi-am dat seama ca este altruist, fiind multi oameni in aceasta situatie”, ne spune Mihaela in interviul acordat pentru Senso LifeStyle, despre motivul pentru care a creat primele incaltari.
In 2019, la 16 ani de la lansarea brandului propriu de incaltaminte, drumul Mihaelei Glavan continua frumos. Dramul de nebunie cu care a plecat la drum s-a transformat in povestea de succes a unui brand iubit.
„Mihaela Glavan este un brand iubit. Pantoful nu este o opera de arta… ne uitam, dar la finalul zilei nu cumparam… Oamenii apreciaza produsul, dar cred eu ca si energia din spate pentru ca ma vad cum sunt si eu, cum interactionez cu ei… Este un brand iubit. Am zis-o de mai m ulte ori: este greu sa cresti un brand iubit. Poti sa construiesti un brand de succes, un brand cu multi bani, dar un brand iubit nu este usor… si cred ca acolo am ajuns…”
Un interviu realizat de Senso LifeStyle in care va invitam sa descoperiti portretul unui designer antreprenor care isi urmeaza cu consecventa drumul.
Realizator : Elena Buhus
Operator imagine : Siviu Crangureanu
Editor de montaj : Stanislav Pescu