Binecunoscutul designer Eli Laslean a revenit in prim-plan odata cu lansarea conceptului Ellis Luxury si lansarea noii colectii 2015 in cadrul unui showroom gazduit de Grand Hotel Continental din Bucuresti. Aici, timp de doua zile, experienta de aproape 25 de ani a designerului s-a putut regasi in tinutele vestimentare realizate in propriile ateliere sau in propunerile altor catorva brand-uri cu reputatie internationala. Astfel, stilul clasic, unanim recunoscut ca limbaj universal al femeilor de cariera, a primit noi interpretari in viziunea designerului Eli Laslean.
Colectii pline de optimism destinate femeii de cariera
Fondatoare a brandului Ellis, ea a lansat la Bucuresti noul concept ELLIS Luxury prin creatiile sale, rochii de seara, tinute speciald pentru evenimente deosebite sau rochii de mireasa. Aceasta foloseste predominant voal, organza, saten, tafta si dantela, regasite in colectiile pline de optimism, adresata femeilor zilelor noastre: active, cu personalitate si de cariera. Eli Laslean aduce gratia rochiilor de ceremonii, culoarea vibranta a tinutelor de cocktail si stilul aparte al vestimentatiilor de petrecere care alcatuiesc colectiile pline de lumina si culoare ale unui brand adresat femeilor elegante si independente
Eli Laslean a lansat conceptul multibrand in toata tara
Dupa succesul obtinut cu lansarea Ellis Luxury la Arad si dupa ce a adus conceptul multibrand in toata tara, din 2014, Eli a devenit reprezentant exclusiv in Romania a brandului spaniol Sonia Pena. Ambasadoare a conceptului “Spanish Fashion” pe piata din Romania, Sonia Pena are cu experienta internationala in domeniu de peste 35 de ani. Originara din Malaga, ea produce anual peste 120.000 de tinute comercializate in peste 1.100 de puncte de vanzare din 47 de tari, pe cinci continente. Aceasta marca se alatura brandurilor internationale Demetrios, Cosmobella si Gattinolli Couture, care completeaza colectia Ellis Luxury. Prin ELLIS Luxury Ceremony, noul concept multibrand, creatoarea ne porpune rochii somptuoase pentru miresele din 2015, dar si rochii si tinute de seara. ”Este un concept mai vast si mai fidel ideii de lux extravagant, ce anticipeaza cu lejeritate dorintele femeilor de succes, mereu in competitie cu timpul, dar cu alegeri vestimentare desavarsite” – a spus ea.
Am imbracat femei celebre sau femei obisnuite…
… dar pot spune ca pentru femeia care cumpara ELLIS, haina e un aliat care o face sa fie frumoasa si plina de farmec. De ani si ani ma preocupa frumusetea femeilor de langa mine. (…) In cei aproape 25 de ani de moda, marca Ellis a fost preferata de zeci de mii de femei din Romania si nu numai. Tuturor le sunt foarte recunoscatoare si le-am daruit un strop din sufletul meu. (…) Cred ca ma diferentiaza aplecarea clara catre client si dorinta de a avea cat mai multe cliente fericite – spunea Eli Laslean. Casa de moda condusa de Eli Laslean a avut un parcurs consecvent si creativ, fiind un reper in moda romaneasca. Femei obisnuite sau femei celebre au prezentat pe podium creatiile sale, le-au cumparat si le-au purtat. Printre vedetele care au purtat creatiile sale se numara Nadia Comaneci, Angela Similea, Monica Iagar, Simona Amanar, Anca Turcasiu, Dana Savuica, Laura Badea, Alessandra Stoicescu, Cristina Topescu, Raluca Moianu, Iuliana Marciuc s.a. Doresc sa le ofer femeilor din Romania posibilitatea de a alege si de aceea am selectat cateva branduri straine, atent alese, care sa satisfaca cele mai pretentioase gusturi. Ele sunt reunite in cadrul conceptului multibrand Ellis Luxury, lansat la inceputul acestui an in Arad, care va fi disponibil in Bucuresti si in intreaga tara. Din dragoste pentru frumos si pentru clientele mele dragi. Succesul Ellis se bazeaza pe fericirea lor – a declarat designerul al carui motto este: Unii oameni cred ca luxul este opusul saraciei. El este opusul vulgaritatii – Coco Channel.
Acest material va este oferit de Catena.
Realizator: Oana Georgescu