DTO Rally Team la Raliul Bucovinei

Raliul Bucovinei, cea de-a X-a etapă a Campionatului Național de Raliuri Betano a tras cortina peste un sezon 2021 plin pentru DTO Rally Team, echipa sponsorizată de Catena. Echipa argeșeană a luat startul la 9 din cele 10 etape ale, fiind absentă doar la competiția inaugurală, desfășurată pe zăpada din județul Covasna. Cursele programate în cele mai frumoase locuri și pe cele mai provocatoare trasee din Transilvania, Maramureș, Muntenia, Moldova și Bucovina au purtat cele trei echipaje prin zeci de localități și în fața miilor de fani care au aplaudat concurenții. Cristi Dolofan și Traian Pavel au alergat la bordul unui Citroen C3 Rally2, Eugen Cărăgui și Robert Fus au luat start-ul cu un Peugeot 208 R5, iar soții Bogdan și Delia Năstase au concurat cu un Mitsubishi Lancer EVO IX. Ultima cursă a sezonului competiționale 2021 s-a desfășurat pe superbele drumuri din Bucovina, municipiul Câmpulung Moldovenesc fiind o gazdă perfectă și generoasă cu probele special, rapide, pitorești și spectaculoase. Raliul Bucovinei a reprezentat un final de poveste pentru DTO Rally Team: cele trei echipaje prezente au participat la spectacolul de pe străzile din Suceava, acolo unde a avut loc Rally Show-ul, cât și pe drumurile dintre Câmpulung și Sucevița, două trasee de senzație din nordul țării.

Cristi Dolofan și Traian Pavel au concurat la bordul unui Citroen C3 Rally2 în șapte curse în acest sezon, reprezentând DTO Rally Team la cel mai înalt nivel. Cei doi au fost permanent în lupta pentru primele locuri în clasamentul general, reușind la finalul sezonului să ocupe locul IV în cadrul clasei RC2. Deși a fost un sezon lung, cu multe etape, pot spune că sunt trist că s-a terminat” – a spus Cristi Dolofan.. Mi-aș fi dorit să mai am posibilitatea să urc la bordul Citroen-ului C3 Rally 2 deoarece mărturisesc că nu aș mai coborî din el. Fiecare cursă e o bucurie, fiecare kilometru parcurs e o plăcere. Totul a funcționat foarte bine în acest sezon și cu siguranță în 2022 vom continua în aceeași formulă”.

„2021 a fost un an solicitant cu un rol dublu: copilot și Team Manager al echipei. Deși la început am discutat cu Cristi Dolofan să mergem împreună la Winter Rally pentru a ne distra pe zăpadă și pentru a vedea cum lucrează noul upgrade al C3-ului Rally 2, am ajuns să formăm un echipaj pentru tot sezonul. Vreau să-i mulțumesc pentru încrederea acordată! Ne-am distrat, am făcut spectacol și am savurat fiecare kilometru petrecut în mașina de curse!” – a declarat Traian Pavel, copilotul lui Dolofan în acest sezon competițional.

Alături de bolidul lor, un Peugeot 208 R5, Eugen Cărăgui și Robert Fus au încheiat cu succes primul sezon la bordul unei mașini cu tracțiune integrală. Echipajul a concurat la opt curse, progresând constant, acumulând experiență cu fiecare kilometru parcurs. „A fost un sezon superb, parcurs cu o mașină superbă! Este o reală plăcere să pilotezi un R5, chiar și din prima generație, iar senzațiile oferite depășesc orice așteptare. A fost un sezon de acomodare, fiind pentru prima dată când merg cu o mașină cu tracțiune integrală. Pe plan sportiv sunt bucuros că am îmbunătățit ritmul de la o etapa la alta, iar 2022 va fi un an în care experiența acumulată va conta foarte mult!”. Așa a descris pilotul Eugen Cărăgui sezonul său în Campionatul Național de Raliuri Betano 2021.

Bogdan și Delia Năstase au fost permanent în lupta pentru titlul clasei 11, acolo unde au concurat cu un Mitsubishi Lancer EVO IX. Echipajul a fost cel mai rapid pe probele speciale, însă unele probleme i-au ținut departe de rezultatele meritate, terminând astfel sezonul pe locul cinci în cadrul categoriei. În plus, cei doi și-au făcut în 2021 debutul pe un model C3 Rally2, o mașină de top pregătită de către Citroen. „Pentru noi a fost un sezon foarte bun. Am arătat că avem viteza necesară și că putem să ne batem pentru locurile fruntașe în clasamentul OPEN. Pentru 2022 vom analiza împreună cu echipa tehnică ce putem îmbunătăți pentru a avea fiabilitatea necesară unui ritm de TOP 5, pentru că obiectivul de a merge “tare” nu îl vom schimba. Sezonul 2021 a însemnat și prima cursă cu un R5 – Citroen C3 Rally2, o mașină senzațională de care am fost foarte încântat, pentru care vreau să mulțumesc încă odată echipei DTO Rally pentru oportunitatea acordată” – a spus Bogdan Năstase.

„Sezonul competițional a însemnat un maraton pentru DTO Rally, cu mașini prezente la 10 etape din CNRB, dar și participări internaționale. În paralel am oferit servicii de asistență tehnică și închiriere mașini, atât pentru campionatul național, cât și pentru competiții internaționale, iar feedback-ul primit este unul mai mult decât pozitiv, ceea ce ne dă încredere să continuăm și să îmbunătățim serviciile oferite. Pentru aceste realizări vreau să mulțumesc membrilor echipei: piloți, copiloți, mecanici și tuturor celor implicați în acest proiect. Buna funcționare a echipei i se datorează și lui Bogdan Dumitrescu, căruia îi suntem recunoscători pentru că a acceptat să ne ofere sprijinul” – a adăugat Traian Pavel, Team-Manager-ul DTO Rally.

În sezonul competițional 2022, grupul Fildas-Catena va fi alături de echipajele DTO Rally Team și le va susține, ca de obicei în lupta pentru podium în cadrul Campionatului Național de Raliuri.

CATENA susține campionii!

Realizator: Florin Prodana, Oana Georgescu