Nume precum Tiësto, Pete Tong, Paul Oakenfold, Steve Lawler, Roger Sanchez, Erick Morillo, Sander Kleinenberg si Ferry Corsten se leaga de succesul acestui eveniment. Bucuresti, Timisoara, Brasov si Iasi au fost cele patru orase incluse de organizatori in competitia Heineken Music Thirst Romania, juriul fiind alcatuit din DJ Vasile, Tom Wilson, Vali Barbulescu si Cristi Nitu.
Haideti sa-i ascultam pe doi dintre cei implicati direct in acest eveniment de anvergura, o premeira pentru Romania – Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken si DJul Tom Wilson, englez de origine, dar care s-a stabilit de cativa ani in Romania
La numai 29 de ani, Ilco Kwast era Group Brand Manager Heineken Romania. Nascut in Rotterdam, el a acumulat aproape sapte ani de experienta in industria berii lucrand pentru o serie de marci renumite, precum Amstel si Grolsch, la departamentele de vanzari, cercetare de piata si marketing. Cu mai bine de cinci ani in urma, Ilco s-a alaturat companiei Brau Union Romania si a coordonat intrarea marcii Heineken pe piata, precum si toate programele de comunicare lansate de atunci. Cand ziua de lucru se incheie, Ilco “plonjeaza” in activitati diferite: fitness, ciclism (cycle-racing) si hockey. Sau cel putin, asta i-ar placea sa faca.
Tom Wilson este englez prin nastere si bucurestean prin alegere. Tom este jurnalist/ scriitor, DJ, grafician, fotograf. Are rubrici de lifestyle si muzica in revistele Elle si Business Magazin si a scris o vreme, despre tot si toate, in Ziarul financiar. A starnit orgolii la Bucuresti, printr-un articol despre muzica romaneasca publicat in ziarul britanic The Independent. A fost DJ in cluburi din Japonia si a evoluat alaturi de Campionul Mondial la platane DJ Woody si de formatia „Supergrass”. In Romania a pus la cale seria de evenimente DJ Democracy, unde DJii amatori li se ofera sansa unui sfert de ora de glorie. Tom este consultant muzical pentru Consiliul Britanic din Romania si absolvent al Universitatii Oxford.