Atelierele mici de modă care s-au lansat anul acesta, chiar înainte de izbucnirea pandemiei, se străduiesc să supraviețuiască. Cu branduri încă în curs de stabilizare, calitatea produselor și a oamenilor cu care lucrează, s-au dovedit punctele forte în acest an plin de necunoscut.
Oricât de grea ar fi fost această perioadă, s-ar putea ca anul viitor, experiența adunată în 2020 să se dovedească de mare folos pentru micii întreprinzători. Faptul că au realizat că fără o echipă de oameni valoroși nu pot merge mai departe, consolidându-și relațiile cu producătorii de materiale și cu alte ateliere, punând la punct strategii de optimizare a vizualizării pe rețelele sociale și vânzând produsele numai în online, toate acestea le pot ajuta în viitor să-și consolideze numele pe o piață în schimbare și în 2021.
Un brand tânăr la început de drum
Anca Balas și Ketty Nicolescu sunt două femei de afaceri. Din dorința de a-și croi propriile haine, au început de anul trecut să producă ținute pentru femeile dinamice. Ținute office, de calitate, făcute de oameni pricepuți. Din pasiunea lor pentru croitorie și punând la bătaie experiența de business pe care au acumulat-o, s-a născut micul atelier de modă, Bolero. Prima colecție a văzut lumina zilei în ianuarie anul acesta și de atunci toate planurile lor de business, de consolidare și de dezvoltare au fost date peste cap.
Cu o experiență minimă pe piața de modă, dar cu tenacitatea unor femei care fac business de mulți ani, au cerut ajutor specialiștilor, au pus la punct o echipă tehnică și nu s-au dat bătute. Într-un an deosebit de greu pentru piața de modă, învățând din greșelile lor și ale altora, au confruntat imprevizibilul și au mers înainte. Faptul că ținutele office pe care le-au creat au avut căutare și s-au vândut, le-a ajutat să-și păstreze speranța că anul viitor pot să pună la bătaie proiecte noi.
Text: Mihaela Moldoveanu